måndag 4 maj 2009

Sol och hetpisk, ero och ljuvligheter...

Foto: Hans Whipsplash Müller. Objekt: Hans Scheike, en av mina idoler...
Maj...en månad av tolv...
Berätta för mig med motivering vilken månad som slår, slår månad fem, den femte...fem tår, fem fingrar, pentaskala, pentagram, penta...gon is gone, låt femm...feminism...femina... femm ljuvliga fem...femma, sköna sköna femma, sköna sköka, femma sköka...utlevelse, ff = föräldrafritt, f som i fitta...det vackraste ordet för våtmark, vilket det också betyder, det vackraste ordet över huvud taget!
Siffran fem (5) står för utlevelse, kåthet, hetta, liv, brand, njutning...gränsen sätter du...och den gränsen är säkert för snäv för att göra rättvisa för siffran femme...ja men lägg till ett då..lev ut...men ett är ju du! Fem plus du...vad kan gå fel? Nada... Fem plus Ett...sex...6 en skön spiralformat streck...börjar (för mig) inne och utvecklas i leverne och utriktning...ett swischande ut omkullrunkerlig för att återkomma som en nia...siffran nio (9)...vad är fem plus ett utan nio... Ååhhh, ljuvliga 69, det fullkomliga ljuvliga...smaksnällasmaksnällasmaksnällasmaksnälla ingen baksmälla bara full knullsmälla. Låt orden ta din munhåla...smaka på dem...låt inget gå förlorat, njut, lev och bruka, förbruka, konsumera mera av kärlekens söta utlevelse.

Jag lever och upplever mer...mina dagar är bedårande...får full pott med insikt...lever i utforskning, fullt och vackert... Snällasnällasnällasnälla...låt all världens lust få leva!
Har du stagnerat? Snälla...snällasnälla...skyll inte på mig!
Jag vill öppna, öppna din eventuella dörr som stänger dig inne i frustration...din sekund av liv är din...endast din sekund av liv...glöm inte dina sekunder...tick tack tick tack...jag lovar att de går... Blunda inte, ta dem, njut, gör nått, lev för bövelen!

Vibrionhot, pentagram...

Kontutioner vållar ärr i hudyta, stuckaturstelhet utan rörelse konserverar rum till eftervärlden. Framflängarbrådska trasslar bändsel till paradigmer, möjliga mönsterbildningar skvalrar om förlegad kroasering. Kluckande strupar gapar andmäktigt stilla. Kaninmetoder blidkar indignerad medelklass till antiklass. Stratifiering av krispartiklar skapar lätthet i förvirring, Scapulakammar visar fästen, tilltryckta petaler vittnar potens i duplicering. Cirkulationsorgan kittlar cilier till utpressning. Dolikocefaler dras ut. Novationer för sengångare klandrar tidvatten i efterspill. Dipersionsmöjligheter avyttrar konträr balans för tepig teocentriker i sakrosankt utrymme.

Låt femman leva i dig där du är ett med fem..där DU blir SEX och lev ut för faan!
Ordärordärord...men jag älskar dem alla...kysser och älskar!

1 kommentar:

  1. Intressant härledning för samband mellan dina magiska siffror...5, 6,69...fattas tre till 8,13,66...skulle gärna få med dem men Kirke utan Taro kort och kaktus dricka begränsar translation av orden...inte av känslan...maj månad utan frustration önskar jag oxå alla Carpe Diem..Amen!

    SvaraRadera