fredag 20 februari 2009

Ledsen...har ej källa för foto...
Världen är suggestiv och märklig...längtan till liv, livets oförnuftiga allvar, varats dimmiga närvaro gör mig påmind om att tillvarata allt, livets allt!
Låt mig minnas ljuset, ljuset till verkligheten. Jag har facit, inte ett...mängder av facit som skulle kunna väcka all världens kärlek till här och nu.
Mitt liv lever i oändlighet för människor som vågar leva, vågar leva ut, ut i yttre bortom...bortom bortom, där lugnet finns, det lugn som skapar kraft att leva i en verklighet av kärlek.
Vem vill, vågar du? Jag finns där...jag vägrar det osanna...låt närheten, den omutbara närheten segra!
Vill slingra in med en människa, en söt fin närvarande människa som vågar släppa för lusta, vågar släppa för tillit, vågar släppa för allt det liderliga. En människa som vågar släppa för livets ja. Detta kärleksfulla slinger som skapar glada ögon och mersmak, smak av sötma, honung och äggtoddy och kaffe. Huddoft, doft av kättja och vätskor som ger den sköna känslan av det totala. Denna eufori av lössläppt längtan.

1 kommentar: